woensdag 24 oktober 2012

Processen

Voortdurend ben je bezig je te ontwikkelen, leer je, vergeet je, bedenk je weer iets nieuws, herstel je, creëer je. Kortom: het creatieve proces is steeds in beweging.

Dat geldt voor mijn schilderwerk en nu vooral mijn collages, m'n Feestboek, maar dat geldt zeker voor het goed gebruiken van de computer, m'n I-Phone en I-Pad. Vandaar nu m'n Blog vanaf m'n telefoontje. Wat een superding is dat toch.

Het werkje wat ik nu laat zien is nu al mijn favoriet ( maar daar denk ik volgend jaar misschien wel anders over). In de eerste afbeelding zie je de versie waar ik eerst gestopt was. Ik dacht dat het zo goed was, maar het bleef aan mij trekken en zie daar de 2e versie. De foto daarvan is niet zo goed. De 3e versie is een beetje gepimpt op de computer, stuk pittiger vind ik.
Ik vind het beter zo....

Nu nog kijken of het allemaal lukt met m'n telefoontje ( als de afbeelding hieronder staat ben ik blij!)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten