donderdag 25 oktober 2012

Bloggen kan overal

Terwijl ik ergens in Emmen bij onze " camperman' zit te wachten op nieuwe onderdelen voor ons busje, kan ik dus gewoon een blog plaatsen. Zo vliegt de tijd.

Mijn feestboekpagina van vandaag heet " inspiratie". Letters en beeld worden gecombineerd en dat is het leuke van deze manier van werken, je kunt er van alles bij schrijven. Art Journaling, zoals het in Amerika heet, is het bijhouden van een Beelddagboek. Vanwege het veelal kleurrijke karakter heb ik het dan maar Feestboek genoemd, natuurlijk ook als knipoog naar m'n geliefde Facebook.

Deze pagina is opgebouwd uit eerst een laagje blauwe aquarel, een foto van een Boeddhabeeld, ingekleurd met pastelkrijt ( voor het mooi vervagende effect) en daaroverheen weer andere plaatjes. Letters geknipt uit tijdschriften, afdekken met vernislijm en weer overschilderen. In een volgende blog zal ik de verschillende stadia op de foto zetten. Laagjes plaatjes, verf, lak en versieringen zorgen voor het uiteindelijke effect. Leuk om zelf uit te proberen en je eigen Feestboek te maken, je eigen Beelddagboek of Art Journal. Op de foto zetten en dan ... Bloggen kan overal.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten