woensdag 24 oktober 2012

Mijn eerste Feestboekpagina

Ik heb soms zoveel ideeen en dat spookt dan maar rond in mijn hoofd. Het moet en zal eruit!!!
Het helpt om te schilderen en aantekeningen te maken. Ik heb schriftjes, losse blaadjes, foldertjes, een grote rotzooi is het... Tijd om dit alles te combineren en te starten met mijn Art Journal Project en die noem ik heel eenvoudig; Mijn Feestboek!

Omdat ik schilder- en tekenlessen geef in mijn eigen atelier in Galerie Serpentijn ( zie mijn website www.serpentijn.nl ) is dit een mooie manier om ook mijn cursisten mee te laten genieten van het creatieve proces wat er in mij speelt. Ook voor hun een fijne manier om inspiratie te krijgen, om zelf lekker mee aan de slag te gaan. In de toekomst ga ik alle technieken die gebruikt zijn uitleggen.

Vandaag de eerste pagina. Ik merk dat het nog erg druk is, heb teveel nog wat eruit moet, wil alles opvullen, geniet van elk leeg vlakje wat nog een versiering kan krijgen. Het wordt vanzelf rustiger (en misschien evenwichtiger)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten